سرویس معماری هنرآنلاین: پابلو رینوسو (Pablo Reinoso)، هنرمند فرانسوی_آرژانتینی، در طراحی نیمکت‌های مدرن سعی کرده است زندگی را وارد محیط شهری می‌کند و از قالب‌های معمول طراحی نیمکت فاصله بگیرد. او در ساخت آثارش از چوب بلوط و آهن استفاده کرده است.

رینوسو، بر این باور است که هنر همیشه فضای زندگی را تغییر می‌دهد و می‌تواند محیطی با معنای جدید، کارکرد جدید و زاویه دید جدیدی را فراهم کند.

اسپاگتی یکی از معروف‌ترین اینستالیشن‌های این هنرمند است. او در طراحی این مدل از قالب‌های یکنواخت و زندگی ماشینی خارج شده. این نیمکت‌ها فراتر از وظیفه اصلی نشستن بر روی تخته‌های چوبی به صورت اشکالی درآمده که عناصر طبیعی را تداعی می‌کنند. در این مجموعه بعضی از نیمکت‌ها به دنبال سرنوشت خود می‌روند از گوشه همانند شاخه درختان رشد می‌کند و به بالا می‌روند.

مجموعه دیگر این هنرمند با عنوان "خط‌ خطی" از ساختارهای منحنی مشابهی با دیگر آثارش برخوردار است. در این اینستالیشن از فلز تیره استفاده کرده است که نشان دهنده خلاقیت اوست.

هر دو مجموعه دامنه تسلط این هنرمند را در این سبک نشان می‌دهند.

 پابلو رینوسو اولین قطعه مبلمان خود را زمانی که تنها ۶ سال داشت پس از تشویق پدربزرگش به نجاری ساخت. او بعدها در دانشگاه بوینس‌آیرس به تحصیل معماری پرداخت و شروع به طراحی محصولات تجملی کرد. نجاری، معماری و طراحی محصول در همه آثار او مشهود هستند.

او چندین نمایشگاه در سراسر دنیا برگزار کرده و در حال حاضر در پاریس کار و زندگی می‌کند.

آثار پابلو رینوسو را می‌توانید بر روی سایت این هنرمند به نشانی www.Pabloreinoso.com دنبال کنید.