به گزارش هنرآنلاین، محسن عرب‏ امیری اظهار کرد: هم‏ اکنون کارگاه نمایشنامه ‏نویسی به همت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در 15 جلسه دو ساعته در تمام شهرستان‏های استان سمنان توسط استاد شهرام احمدزاده در حال برگزاری است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این دوره آموزشی در پی اهتمام معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به امر آموزش و نیاز به برگزاری دوره‌‏های مستمر و آکادمیک در شهرستان‏‌های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: استاد شهرام احمدزاده، از اساتید فن و نمایشنامه‏‌نویسان مطرح کشور بوده و در اغلب آموزشگاه‌‏های تهران مشغول تدریس و در تئاتر شهر و گروه‏های تئاتری حرفه‏ای تهران به عنوان نویسنده مطرح است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: وی چندی است که در استان سمنان به عنوان مدرس حضور یافته و این دوره را برگزار می‏‌کند.

عرب‏ امیری بیان کرد: هنرجویان این دوره آموزشی در شهرستان دامغان در نام‌ه‏ای از زحمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت امور هنری اداره کل و کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تقدیر کردند و خواستار ادامه و استمرار این گونه اقدامات آموزشی شدند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این اقدام در این شکل و با این گستره برای نخستین بار است که در استان انجام می‏‌شود و امید است که با کمک و حمایت‏‌های مسئولان دست‏ اندرکار تداوم یابد.

انتهای پیام