به گزارش هنرآنلاین، ضیافت افطار محمود احمدی نژاد با جمعی از سینماگران شب گذشته در نهاد ریاست جمهوری و بدون حضور وزیر ارشاد و مدیران سینمایی کشور برگزار شد.

براساس این گزارش، هر ساله در ماه مبارک رمضان رئیس جمهور میزبان اهالی سینما می‌شود و در خصوص مسایل مختلفی بحث و تبادل نظر می‌کند که امسال نیز همچون سال های گذشته این ضیافت با حضور اقشار مختلف هنری برگزار شد.

دراین مراسم به سبب اینکه هنرمندان بتوانند مسایل و مشکلات جاری در عرصه فرهنگ و هنر و به خصوص سینما را به راحتی طرح کنند هیچکدام از مدیران سینمایی حضور نداشتند. به همین منظور سینماگران بحث های خوبی با رییس جمهور انجام دادند و چند تن از سینماگران مشکلات خود را مطرح کردند. رییس جمهور نیز در این جلسه قول داد تا بحث بیمه بیکاری،مالیات و مسکن سینما به زودی و پس از تشکیل کامل سازمان سینمایی حل شود.

در این جلسه حدود 300سینماگر بدون حضور مسئولان سینمایی حضور داشتند که می توان به هنرمندانی همچون حبیب‌الله کاسه‌ساز، جهانگیر الماسی، نسرین مقانلو، پروانه معصومی، احمد نجفی، افسر اسدی، امین حیایی، مرتضی شایسته، محسن علی اکبری، حسین محب اهری و... اشاره کرد. اسفندیار رحیم مشائی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این ضیافت حضور داشت.