به گزارش هنرآنلاین، سیدعلی زمزم، سرپرست معاونت هنری این اداره کل با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی با حضور استاد "ایرج میرزا علیخانی" از اساتید دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: هشتمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری قربان تا غدیربا گستره ملی به مناسبت گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و همزمان با هفته ولایت، در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت هنری تصریح کرد: این جشنواره با هدف اتحاد و همدلی با تاسی از عید بزرگ قربان و الگوپذیری و شخصیت پردازی با تاسی از شخصیت و معارف امام علی (ع) در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند حداکثر تا 4 شهریور ماه جاری با مراجعه به اداره امور هنری این اداره کل ثبت‌نام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4 - 4323393 -0561 تماس حاصل فرمایند.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی از 11 لغایت 13 شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد. گفتنی است استاد ایرج میرزا علیخانی از اساتید دانشگاه های تهران و عضو اولین هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و همچنین عضو کلوپ اطلاعات هنر نیویورک و نماینده انتشارات گرافیک سوئیس می باشد.

انتهای پیام