سرویس سینمایی هنرآنلاین: اصغر پورهاجریان از متخصصین جلوه‌های ویژه سینمای ایران و تهیه‌کننده که آثاری چون "دیده‌بان"، "مهاجر"، "پوتین"، "آبادانی‌ها"، "بازی بزرگان"، "چهارشنبه خون به پا می‌شود"، "قرار بعدی همان‌جا"، "ماهور" و بسیاری آثار دیگر را در کارنامه کاری خود دارد، چند سال با بیماری کبد دست و پنجه نرم کرد و درنهایت تحت عمل جراحی پیوند کبد قرار گرفت.

محسن پورهاجریان فرزند این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت پدر گفت: پدرم این روزها دوران نقاهت بعد از عمل پیوند کبد را در منزل سپری می‌کند و با توجه به شرایط کرونا باید در قرنطینه کامل باشد، چون عضو جدید دریافت کرده است و سیستم ایمنی او نسبت به سایرین پایین‌تر است.

او در ادامه درباره مشکل اصغر پورهاجریان و چگونگی عمل او نیز بیان کرد: پدرم از هفت سال پیش با مشکل کبد مواجه شد و دو سال پیش به بیمارستان نمازی شیراز رفت و در نوبت عمل پیوند کبد قرار گرفت. اما اوایل آذرماه حال او وخیم شد و با عدم هوشیاری مواجه گشت که او را به بیمارستان طالقانی تهران منتقل کردیم و سه روز بعد نیز اورژانسی تحت عمل پیوند قرار گرفت. خوشبختانه عمل با موفقیت پشت سر گذاشته شد و جا دارد از تیم پزشکی این بیمارستان بخصوص دکتر اقلیمی و دکتر ربانی و پرسنل این بیمارستان تشکر کنم که بسیار در این مدت همراه ما بودند و عملی را که در دنیا میانگین زمانش در ۱۲ ساعت انجام می‌شود، طی شش ساعت به سرانجام رساندند.

پورهاجریان در خاتمه در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود پدر تا چه زمانی در قرنطینه هستند و چه زمانی می‌توانند به روال عادی زندگی برگردند، نیز توضیح داد: ازسرگیری روال عادی زندگی پدر بستگی به شرایط کرونا دارد چون همان‌طور که گفتم بدن او نسبت به سایرین از سیستم ایمنی ضعیف‌تری برخوردار است، به همین خاطر طبق توصیه پزشکان باید تا پایان همه‌گیری کرونا در قرنطینه خانگی باشد و بعد از آن مانند افراد عادی می‌تواند به زندگی نرمال و عادی برگردد.