سرویس موسیقی هنرآنلاین: رامین بهنا آهنگساز و نوازنده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر همچنان مشغول تدریس آنلاین هستم و در کنار آن، یکسری کارهای آهنگسازی شخصی دارم که چند قطعه از آن‌ها را با تعدادی از خوانندگان منتشر کردم. حدود دو قطعه نیز در مرحله ضبط قرار دارد که به‌زودی منتشر خواهد شد.

او ادامه داد: به فکر تولید یک یا دو پادکست نیز هستم. برای نخستین بار است که به فکر تولید پادکست افتادم و حتی طراحی آن را نیز انجام دادم.

وی افزود: همچنین یک آلبوم برای پیانو دارم که مشغول کار روی آن هستم و ممکن است ساخت این آلبوم تا اواخر بهار سال 1400 به طول بیانجامد. همچنین یک آلبوم دیگر نیز در دست ساخت دارم که دو قطعه از آن آماده شده و ممکن است تعدادی از آن‌ها بی‌کلام و تعدادی دیگر نیز با کلام باشد که ترجیح می‌دهم فعلاً در مورد این آلبوم صحبت نکنم.

این آهنگساز در مورد همکاری با خوانندگان نیز خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی ترجیح می‌دهم که برای هیچ خواننده‌ای ملودی نسازم و کار سفارشی کمتر قبول می‌کنم و دلیلش هم این است که خودم را نمی‌توانم با ذهنیات آن‌ها تطبیق دهم. همچنین موسیقی فیلم نیز مدت‌ها است که کار نکرده‌ام.

بهنا در مورد تدریس آنلاین نیز بیان کرد: تدریس آنلاین نیز همچنان برقرار است و ادامه خواهد داشت. اگر خاطرتان باشد من تدریس آنلاین را قبل از شیوع ویروس کرونا نیز برای دوستانی که در خارج از کشور هستند انجام می‌دادم و از اسفندماه سال گذشته که کرونا شدت پیدا کرد، تدریس آنلاین را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم و تمام ذهنمان را به این موضوع متمرکز کردیم.

او در پایان هم گفت: در حال حاضر کلاس‌های آنلاین من هیچ تفاوتی با کلاس‌های حضوری‌ام ندارد. به نظر من تدریس آنلاین بسیار مفید است و نتیجه خوبی هم گرفتیم. تمام مخالفت‌هایی که از سوی موزیسین‌ها برای تدریس آنلاین صورت می‌گیرد، تنها به دلیل تنبل بودن موزیسین‌ها است و نمی‌خواهند این موضوع را بپذیرند.