به گزارش هنرآنلاین، سردار جهانبخش اظهار کرد: با راه‌اندازی مجمع پژوهشگران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس انیمیشن زندگینامه سردار اوصانلو در زنجان تولید می‌شود.

وی از حضور گروه "با نوای کاروان" در سال جاری در زنجان خبر داد و افزود: این کاروان در اکثر استان‌های کشور حضور داشته و در سال جاری نیز این کاروان برنامه‌های مختلفی را در استان زنجان برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این کاروان از 14 بهمن ماه سال جاری در زنجان حضور می‌یابد، افزود: این کاروان تا 19 بهمن ماه سال جاری در زنجان حضور می‌یابد.

وی با اشاره به نامگذاری روز دوم این هفته با عنوان "دانش‌آموزان،‌ نوآوران‌، دانشمندان" تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از نامگذاری روز سوم این هفته با عنوان روز "جوانان‌، آمادگی دفاعی‌‌ و سربازان‌" خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز دوشنبه‌ سوم مهر ماه سال جاری با عنوان روز «زنان‌، ارزش‌های اسلامی‌، پایداری ملی» یادآور شد: توجه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ عفاف و ارزش‌های دینی از جمله محورهای برنامه‌های این روز است.

سردار کرمی با بیان اینکه روز سه‌شنبه‌ چهارم مهر ماه سال جاری با عنوان هم روز "وحدت‌، استکبار ستیزی‌، بیداری اسلامی" نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه‌ نیز با عنوان «رزمندگان‌، جهادگران،‌ فرماندهان‌» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این روز در محورهای تبیین حماسه بزرگ عملیات ثامن‌الائمه برگزار می‌شود، افزود: از فرماندهان شهید این عملیات نیز تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از نامگذاری روز پنج‌شنبه ششم مهر ماه سال جاری با عنوان "شهادت‌، کرامت،‌ عزت" خبر داد و گفت: محور برنامه‌های این روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و روز غبارروبی تعیین شده است.

انتهای پیام