مظلومی بازیگر مجموعه تلویزِیونی "چمدان" به کارگردانی خسرو ملکان در گفت‌وگو با هنر آنلاین درباره حضورش در این مجموعه و ویژگی‌های شخصیتی کیانی گفت: کیانی شخصیتی چند وجهی وچند لایه دارد که در شرایط مختلف واکنش‌های متفاوتی بروز می‌دهد. کیانی به طرز ملموسی در روند داستان فیلم‌نامه اثر گذار است و به مرور لایه‌های رفتاری خودش را بروز می دهد. این ویژگی‌هایی است که نقش را برای مخاطب قابل باور و ملموس می‌کند. به نظرم سیاه و یا سفید بودن شخصیت نمی تواند ضامن موفقیت و یا عدم آن نقش باشد.

وی با اشاره به این مسئله که شخصیت کیانی تا آخرین قسمت مجموعه واکنش‌های غیر قابل پیش بینی دارد عنوان کرد: این آدم حتی در زندگی شخصیش هم چندگانه رفتار می کند. در بخش از سریال به خصوص قسمت‌های نخستین مثبت دیده می شود اما بتدریج این تصور نزد مخاطب رنگ می بازد.

این بازیگر با اشاره به فرصت طلب بودن کیانی تاکید کرد: موقعی که شرایط استفاده از موقعیت برایش پیش می آید سریع به فکر سواستفاده می افتد و پیدا شدن چمدان باعث بروز و ظهور احساس طمع آدم‌ها می شود.

این دوبلور سینما در مورد ویژگی‌های کار در ماه رمضان افزود: شرایط خوب و در عین، برخی از مواقع سختی‌های دارد. بارها پیش آمده در یک سریال ماه رمضانی بازی داشته ام که به علت عجله برای به موقع آماده شدن، گروه باید با شتاب کار کند که این مقداری کار را دشوار می کرد و در برخی از مواقع روی بازی بازیگر هم اثر می گذارد. آماده نبودن متن کامل هم یک چالش بزرگ دیگر کارهای مناسبتی است که باعث می شود بازیگر نمای کلی برای نزدیک شد به نقش و بازی در آن را نداشته باشد.