به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری تحریر کارگاه خیال؛ مهناز شفیعی هنرمند عکاس نمایشگاه درباره شکل‌گیری نمایشگاه عکس "جهش" گفت: ایده مجموعه "جهش"، زمانی کلید خورد که جامعه با شوکی به نام "کووید19" مواجه شد و هر هنرمندی با روش و زبانی متفاوت به بیان این موضوع پرداخت و من نیز در این نمایشگاه به بخشی از تاثیرات کرونا در روال زندگی، "تاکید بر قرنطینه و موضوع آرایش" در این دوره اشاره کردم.

شفیعی افزود: نمایشگاه "جهش" با بهره بردن از چند مدیا مانند عکس، حجم و ویدئو در تلاش است تا بتواند ارتباط موثری با مخاطب خود برقرار کند.

این هنرمند در بیانیه نمایشگاه "جهش" آورده است: "هر ذره پیوسته در حال انتشار انرژی است و کرونا این پدیده ناشناخته هزاره سوم، با انرژی‌‌هایش آمده تا دنیا را تغییری ناگهانی دهد. پدیده‌ای که جهان را درگیر خود کرده و آمده تا انسان‌ها با روش‌های دیگری، زندگی را زندگی کنند. کرونا هر روز به شکلی جدید و با علامتی متفاوت ظاهر می‌شود و ترس و وحشت ناشی از خطرات آن، سایه‌ای بر زندگی انسان‌ها انداخته است؛ با این‌حال تلاش برای بودن و ماندن همیشگی‌ست."

لازم به توضیح است برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از سلامتی عموم هنردوستان، نمایشگاه تنها با داشتن وقت قبلی برای بازدید و حداکثر دو نفر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. علاقهمندان برای درخواست بازدید از نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 66465440- 66959289 تماس گیرند.