به گزارش هنرآنلاین، این همایش با حضور علما، روحانیون، فعالان استان به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم یکی از علمای زنجان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که مردم هر سال با شکوه بیشتری این روز را گرامی می‌دارند.

حجت‌الاسلام علی امیر کیایی با بیان اینکه خیزش‌های اسلامی از مساجد آغاز شده است، افزود: مسجد نقش محوری در این زمینه دارد.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره روز قدس افزود: در آیات و روایات قرآن کریم نسبت به دستگیری از مظلومان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم مظلوم فلسطین نیازمند دستگیری و کمک ملت‌های دیگر جهان هستند، خاطرنشان کرد: باید همه ملت‌های مسلمان نسبت به دستگیری از ملت مظلوم فلسطین اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام امیر کیایی تصریح کرد: حرکت‌های مردمی مردم مسلمان جهان در برابر ظلم و بیداد آغاز شده و خیزش‌های اسلامی نقطه آغازی برای ادامه راه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش مسجد، ولایت و بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: این همایش به منظور پیمان مجدد با مردم مظلوم فلسطین برگزار شده است.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) زنجان دستگیری از مظلومان را وظیفه همه افراد جامعه عنوان کرد و گفت: ضروری است نسبت به دستگیری از مردم مظلوم فلسطین نیز اقدامات لازم از سوی ملت‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام