به گزارش هنرآنلاین، حجت‌‏الاسلام مجید عبداللهی در دومین نشست نخبگان رودهن که با حضور بخشدار رودهن، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار رودهن، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن، عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند و جمعی از نخبگان در سالن نشست‏های بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار کرد: در سال‏های گذشته، کانون فرهنگی و هنری امام جعفر صادق (ع) تنها کانون فرهنگی رودهن بود.

وی ادامه داد: امروز به حول قوه الهی، دعای خیر مردم و مساعدت مسئولان امر تعداد کانون‏های فرهنگی و هنری بخش رودهن به عدد هفت رسیده است.

عبداللهی اضافه کرد: تداوم در فعالیت‏های چشم‏گیر این مراکز توسعه و نشر فرهنگ و هنر مستلزم حضور مستمر و ارتباط‏گیری دائم نخبگان از این مجموعه‏‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن از اجرای برنامه‏‌های متنوع در کانون‏های فرهنگی و هنری این بخش خبر داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در مجموعه‏ کانون‏های فرهنگی و هنری بخش رودهن فعالیت‏های قرآنی و پژوهشی خوبی اجرایی می‏‌شود.

عبداللهی اضافه کرد: با توجه به این مهم، زمینه‏‌های لازم برای تبدیل هر یک از کانون‏های فرهنگی و هنری سطح بخش به مجموعه‏‌هایی تخصصی وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن در خصوص پیوند کانون نخبگان بخش رودهن با کانون‏های فرهنگی و هنری این بخش ابراز امیدواری کرد.

وی تصریح کرد: با تحقق این آرزو و پیوند کانون نخبگان بخش رودهن با کانون‏های فرهنگی و هنری شاهد رونق بیشتری در امور فرهنگی، علمی، پژوهشی، مذهبی و ورزشی منطقه خواهیم بود.

* ضرورت به‏‌روزرسانی تارنماهای کانون‏های فرهنگی و هنری رودهن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن خواستار به‏‌روزرسانی تارنماهای کانون‏های فرهنگی و هنری این بخش شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حضور در فضای مجازی برای رویارویی با هجمه‏‌های فرهنگی استکبار جهانی، برای همه کانون‏های فرهنگی و هنری بخش رودهن سایت اینترنتی مستقل طراحی شد.

عبداللهی اضافه کرد: اما برخی از تارنماهای کانون‏های فرهنگی و هنری این بخش به‏‌روز نیست که باید دقت بیشتری از سوی مدیران این سایت‏ها صورت گیرد.

انتهای پیام