به گزارش هنرآنلاین، یونس محمدی در دیدار با اعضای انجمن سینمای جوان برازجان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همواره تلاش خود را برای ارائه همکاری‌های مطلوب به فعالان فرهنگی به کار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه و رونق بیش از پیش استان بوشهر در عرصه‌های فرهنگی از اهداف مهمی است که مسئولان و متولیان فرهنگی با همکاری هنرمندان در عرصه‌های مختلف برای تحقق همه‌جانبه و مطلوب آن تلاش می‌کنند.

محمدی با تشکر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان دشتستان بیان داشت: حمایت و پشتیبانی از انجمن‌های فرهنگی و هنری استان به‌ویژه انجمن سینمای جوان از دغدغه‌های مهم این اداره است.

وی اضافه کرد: به اعضای انجمن سینمای جوان شهرستان دشتستان قول مساعد می‌دهیم که پرداخت کمک هزینه ساخت فیلم به انجمن سینمای جوان برازجان با موضوعات اجتماعی و رفع مشکلات فرهنگی زمینه محو این مشکلات را هموار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست ابراز کرد: انجمن سینمای جوان برازجان یکی از فعال‌ترین انجمن‌های استان است و در طول دوره فعالیت خویش به نتایج ارزشمندی دست یافته است.

کرم باقری عنوان کرد: کسب افتخارات متعدد توسط انجمن سینمای جوان برازجان یکی از ویژگی‌های این انجمن است و این روند در سال‌های گذشته تداوم داشته است.

وی رفع مشکلات انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان را ضروری دانست و افزود: یکی از مسائلی که باید به طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد، رفع نیازهای مالی، تجهیزات و بهبود فضای عمرانی انجمن‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه انجمن سینمای جوان برازجان است.

باقری فعالیت‌ موسسه هنرهای نمایشی شهرستان دشتستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حمایت از گروه‌های نمایشی شهرستان به منظور تولید آثار فاخر هنری یکی از اولویت‌های اصلی این اداره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: تشکیل کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول سال برای بالابردن سطح علمی و آموزشی هنرمندان از مهم‌ترین مسائلی است که موسسه هنرهای نمایشی باید به آن توجه داشته باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این زمینه همکاری لازم را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام