به گزارش هنرآنلاین، حسینعلی یوسفعلی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از آزادگان سپاه استان اظهار کرد: سند ارزشمند و ماندگار وجود آزادگان نیز محصولی از قرآن، معنویت و اعتقاد به خدا است، همان‌گونه که شهدا محصول اعتقاد به خدا هستند.

وی با بیان اینکه باید جایگاه آزادگان را همانند مقام شهدا ارج بگذاریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با آزادگان کشور داشتند، آن‌ها را به گنج گران‌بهایی تشبیه کردند که محصول رنج، مشقت و گرفتاری در چنگال دشمنان بودند.

یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: نسل امروز و آینده انقلاب باید بداند که پشتوانه و عزت ایران اسلامی از کجا کسب شده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها خواند و گفت: آزادگان میهن اسلامی مصداق بارز این جمله امام راحل (ره) هستند که فرمودند "اگر دشمنان ما را تحریم کنند، چه باک که ما فرزند رمضان هستیم."

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: ملت ایران در شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان باید آزادگان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: با آزادی قدس، ضرب آهنگ مرگ رژیم صهیونیستی کوبنده‌تر از گذشته نواخته می‌شود.

یوسفعلی‌زاده آزادی قدس را یک آرمان الهی و تکلیف شرعی دانست که در گذر زمان کهنه نخواهد شد، گفت: کشاندن مسئله قدس از دیپلماسی بی‌حاصل سیاسی استکبار به جهان اسلام، سند زنده و بارز این امر است.

وی با بیان اینکه نقطه کانونی نظام سلطه و استکبار جهانی علی‌رغم ایجاد فشارها و تهدیدها در منطقه سوریه و خاورمیانه و ایران، بدست آوردن قدس شریف و سرزمین فلسطین است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه راه امام راحل، پرچم عزت و آزادی قدس را به دوش می‌کشند و ملت ایران با پیروی از ولی امر مسلمین، خواب راحت ابر قدرت‌ها را به هم ریخته‌اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: روز قدس، روزی است که همه ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان با حضور پر شور خود در عرصه اجتماعی حاضر و فریاد رهایی قدس و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی آیین روز جهانی قدس سال به سال ارزشمندتر از گذشته در حال پیگیری بوده که این امر نیز ریشه در قرآن دارد، اظهار کرد: چرا که نقاط کلیدی حرکت ما جز بر مبنای قرآن و اسلام نیست.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه این منطق دین خدا است که قدس شریف زیر بار ظلم و ستم نباشد، گفت: اگر فریاد دادرسی مردم مظلوم فلسطین را اجابت نکنیم، مسلمان نیستیم.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از آزادگان سپاه خراسان شمالی در محل نمازخانه ستاد سپاه برگزار شد که در این مراسم از چند تن از آزادگان سپاه استان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام