به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، داوران مسابقه عکس تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

محمد ژیان، سیامک زمردی مطلق و رضا معطریان هیات داوران مسابقه عکس تئاتر این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند.

محمد ژیان متولد 1330 از عکاسان تئاتر و تلویزیون و برادر مرحوم رضا ژیان است و سابقه عکاسی از نمایش‎های "لطایف عبید زاکانی" اسماعیل خلج، "مستانه"، "آتراکسیون+مرگ" و "دوستان با محبت " به کارگردانی رضا ژیان، "شنبه هفتم" سیاوش طهمورث و سریال‌های "زیر بازارچه" و "نقد و نسیه" ساخته رضا ژیان و... را در کارنامه کاری خود دارد.

سیامک زمردی مطلق متولد 1337 در تهران عکاس سینما و تئاتر است. وی عکاسی تئاتر را از سال 67 با نمایش "مده آ" به کارگردانی قطب الدین صادقی آغاز کرده و عضویت و هیئت موسس و ریاست انجمن عکاسان خانه تئاتر، مسئولیت بخش مسابقه عکس تئاتر جشنواره تئاتر فجر در ادوار مختلف، عضویت انجمن عکاسان خانه سینما و عضویت شورای مرکزی انجمن عکاسان خانه سینما را برعهده داشته، جوایز متعددی را از آن خود کرده و سابقه برگزاری نمایش های انفرادی و گروهی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

رضا معطریان متولد 1348 در مشهد عکاس تئاتر و خبری است. او علاوه بر عکاسی از تئاتر، سابقه دبیری عکس روزنامه‌های مختلف، دبیری بخش مسابقه و نمایشگاه عکس سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر، داوری دومین دوره عکس سال مطبوعاتی ایران و ششمین جایزه عکس شید و... را برعهده داشته است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین  مسافر آستانه بهمن 99 برگزار می شود. نشانی سایت جشنواره www.fitf.ir است.