به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پیام قادر آشنا خطاب به دست‌اندرکاران و هنرمندان حاضر در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت چنین آمده است:

"هنر پاسدار ارزش‌های یک جامعه است و نقش بی‌بدیل هنر تئاتر در این مراقبه و حراست زمانی رخ می‌نمایاند که به پاسداشت مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر ظلم بی‌امان گره بخورد. هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در روزگاری روزهای پایانی برگزاری خود را سپری می‌کند که تنگناهای ویروس و تحریم وضعیت سخت هنرمندان تئاتر را سخت‌تر کرده است اما صعوبت این روزهای تلخ با تدبیر و درایت دست‌اندرکاران این جشنواره اندکی آرامش را به این خانواده نجیب و هنرمندان حاضر در این رویداد ارزانی داشته که می‌توان فضای این خانه را در روزهای سرد، گرم نگه داشت و کورسوی چراغ را پرنور کرد.

وظیفه خود می‌دانم ضمن تقدیر از هنرمندان اصیل و پرتوان حاضر در این رویداد که برای مانایی ارزش‌ها و پویایی فرهنگ تئاتر خطر کرده و ایثار می‌کنند، از دست‌اندرکاران این جشنواره نیز کمال تقدیر و امتنان را به جا آورم. بی‌شک تلاش شما عزیزان برای بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های روز ضمن برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق این رویداد در زمان مقرر ستودنی و قابل بهره‌مندی است. اجر این همت نزد پروردگار محفوظ خواهد ماند و بی‌تردید شهدای راه مقاومت و ایثار از این غیرت شما خشنودند. امید که توفیق شفاعت آن‌ها به خصوص عنایت سردار عشق و علمدار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی هماره همراه شما و همه ما باشد."