سرویس موسیقی هنرآنلاین: در آخرین شب از اجراهای دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی، شامگاه یکشنبه ۳۰ آذرماه دو گروه موسیقی در تالار رودکی به روی صحنه رفتند.

این برنامه با سه‌نوازی حمید خوانساری نوازنده عود، حمید کریمیان نوازنده عود و بامداد ملکی نوازنده دوایر و بندیر از ساعت ۲۱ آغاز شد. آن‌ها ابتدا یک قطعه در آواز دشتی را اجرا کردند و سپس حمید خوانساری به تک‌نوازی ساز عود پرداخت.

قطعه "ابر" قطعه بعدی بود که توسط این گروه اجرا شد و در ادامه نوبت به تک‌نوازی ساز عود توسط حمید کریمیان رسید. در لحظاتی از این کنسرت، نوازنده‌ها به هم‌نوازی پرداختند و درنهایت قطعه‌های "تیهو" و "کاروانسرا" اجرا شدند.

400A2767

در بخش پایانی کنسرت‌های آنلاین موسیقی ایرانی، پریچهر خواجه نوازنده قانون و فرهاد صفری نوازنده تنبک به روی صحنه رفتند و قطعاتی از ساخته‌های خواجه را اجرا کردند. حاصل هم‌نوازی این دو نوازنده، اجرای سه قطعه سازی و یک قطعه آوازی بود.

دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی با اجراهای موسیقی سازی و بی‌کلام از ۲۷ تا ۳۰ آذر در سالن رودکی برگزار شد.