سرویس مد و لباس هنرآنلاین: لزوم توسعه تولید و تجارت حوزه صنایع نساجی و پوشاک، این ضرورت را ایجاب می‌کند  که علی‌رغم تمامی چالش‌های اقتصادی و تحریم‌ها، هر دو عرصه دیرینه در کشور حفاظت شده و با تکیه بر بنیه‌های فرهنگی، هنری و فناورانه، جریان صنایع نساجی و پوشاک را به سمت و سویی هدفمند و کارآمد هدایت کرد.

در شرایطی که صنعت نساجی به عنوان یکی از صنایع مورد نیاز عرصه مد و لباس با مشکلات متعددی از جمله کمبود و بعضاً نبود بسیاری از مواد اولیه دست و پنجه نرم می‌کند، استاندار آذربایجان‌ غربی از راه‌اندازی بزرگترین واحد نساجی کشور در شهر خوی خبر داده است.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌ غربی طی روزهای اخیر و در مراسم افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی این استان اذعان داشته است که بزرگترین واحد نساجی کشور در خوی راه‌اندازی می‌شود و به دنبال پیگیری و برطرف کردن مشکلات این واحد هستند.

حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به میزان نقدینگی موجود به منظور راه‌اندازی این مجموعه و سخت‌افزار و منابع انسانی متخصص، آیا این واحد نساجی پس از افتتاح قادر خواهد بود بسیاری از چالش‌ها در زمینه تأمین پارچه مورد نیاز فعالان عرصه مد و لباس کشور را مرتفع سازد؟