سیروس همتی بازیگر مجموعه تلویزیونی "خداحافظ بچه" در گفت وگو با هنر آنلاین درباره حضورش در این مجموعه گفت: به دلیل ویژگی های فیلم‌نامه و شخصیت مجتبی که نقش آن را بازی می کنم، از قسمت یازدهم به بعد و با دزدیده شدن بچه وارد روند داستان مجموعه می شود و حضورش اتفاقات زیادی را به وجود می آورد.

وی افزود: مجتبی جوانی ساده و شهرستانی است که علاقه زیادی به داشتن اتوبوس ترانزیت دارد و برای تحقق چنین آرزوی در یکی از پایانه های مسافربری شهر به امید رسیدن به این وضعیت کار می کند.

این بازیگر در مورد ویژگی های حضور در کار مناسبتی ویژه ماه رمضان عنوان کرد: این اولین تجربه بازیگریم در کارهای مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان بود. در عید امسال کار مناسبتی "داربست" را داشتم که کار موفقی بود. به هر حال کارهای مناسبتی به دلیل ویژگی‌های پخش؛ بهتر دیده می شود و مردم با دقت کارهای مناسبتی را دنبال می‌کنند. مردم در ماه رمضان بعد از افطار با علاقه مجموعه های تلویزیونی را دنبال و شور و هیجان معنوی در میان مردم وجود دارد و این سریال هم تلاش می کند در آخر به ارزش های توکل در زندگی پرداخته شود.

بازیگر "خاک سرخ" در مورد دشوارهای حضور در کارهای مناسبتی متذکر شد: در اغلب کارهای مناسبتی چون استارت شروع کار دیر زده می شود و در حین تولید عجله و شتاب وجود دارد، به عوامل فشارهای زیادی را وارد می‌کند. اما خوشبختانه در مجموعه "خداحافظ بچه" با مدیریت درست زمان و حضور یک گروه حرفه ای، کار به صورت منطقی انجا م شد و مدیریت تهیه کننده و کارگردان فیلم منوچهر هادی محیطی ایده ال ر ا برای کار کردن در این سریال به وجود آورد.