به گزارش هنرآنلاین،این کنسرت در شش سانس برگزار خواهد شد که فعلا بلیت های دو سانس روز 15 شهریور برای خریداری علاقمندان عرضه شده است.

بابک جهانبخش چندی پیش کنسرتی را دو روز پس از انتشار آلبوم جدیدش «من و بارون» در تهران روی صحنه برد که با استقبال خوب مخاطبان موسیقی نیز رو به رو شد.

تنها فرقی که این کنسرت با برنامه قبلی این خواننده دارد اضافه شدن «رضا تاجبخش» به عنوان رهبر ارکستر این خواننده است که جایگزین امیر فتحی شده و از این پس وظیفه رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده خواهد داشت.

همان طور که از یک ماه پیش نیز پیش بینی می شد، برخی چهره های جدید از جمله «یاشار و ایلیار خسروی» نیز که پیش از این در ارکستر «فرزاد فرزین» ساز می زدند به این گروه اضافه شده اند تا جهانبخش این بار با ترکیبی جدید روی صحنه برود.

محمد رضا خانزاده (تهیه کننده این برنامه و مدیر برنامه های بابک جهانبخش) درباره این کنسرت گفت : « قصد داریم بخشی از عواید این برنامه را به هموطنان آذری زبان مان اختصاص بدهیم. صندوق های ویژه ای هم در روز اجرای برنامه در سالن برج میلاد جهت جمع اوری کمک های مردمی تعبیه خواهیم کرد تا از این طریق آنچه در توان مان هست را جهت همیاری زلزله زدگان انجام داده باشیم. » گفتنی ست در روزهای آینده تاریخ اجراهای بعدی این خواننده نیز از همین رسانه منتشر خواهد شد.

پایان پیام/45