سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم کوتاه"دائنا" به کارگردانی حسین منصور با همکاری امیرحسین بیک و عباس شکیب مهر برگزیده جشنواره  دانزا در اسپانیا شد.

حسین منصور، امیرحسین بیک و عباس شکیب مهر هر سه از شاگردان شهرام مکری هستند که به شکل مشترک فیلمنامه این اثر را نوشته و حسین منصور کارگردانی آن را برعهده گرفته است.

در توضیح این فیلم آمده :" دائنا یک فیلم تجربی است و بیش از همه چیز مبتنی بر تجربه  "اینجا" و "اکنونی" این سه نفر فرم گرفته است. بدن‌های فیلمسازی که از بدن زیسته  خود در دو مکان موازی و با مویایی کردن مکان از طریق روایتی ارگانیک و بی هیچ فیلمنامه مشخصی، بدنی دیگر را فرم بخشیده‌اند. فیلمساز با اشاره به سخنی از مرلوپونتی، پدیدارشناس فرانسوی که "نادیدیدنی در دیدنی سکنی گزیده است" به این مطلب اشاره می‌کند که امر دیدارپذیر نطفه  امر ناپدیدار را حمل می‌کند و شکفتن امر ناگفتنی زمانی شکل می‌گیرد که هنرمند با مخاطبش از طریق اثری حسانی و لمس شدنی مواجه شود...آگاهی در تاریکی زاده می‌شود."

"دائنا"همچنین در جشنواره‌های kinolikbez سن‌پترزبورگ، Miracle Film Festival آمریکا و Finger Mullet Film Festive آمریکا در مرحله انتخاب و داوری است.

جشنواره دانزا در اسپانیا متمرکز بر فیلم‌هایی با موضوعیت هارمونی بدن در سینما است که از سال ۲۰۱۱ در سالن اصلی شهر ال سائوزال برگزار می‌شود و برای  اولین بار فیلمی از ایران در این جشنواره حضور یافته  و با  بیش از ۶۰ فیلم در بخش مسابقه به رقابت پرداخته است.

عوامل این فیلم عبارتند از : کارگردان: حسین منصور، فیلمنامه: امیرحسین بیک، حسین منصور، عباس شکیب مهر،  فیلمبردار: امیرحسین بیک، بازیگر: عباس شکیب مهر،  طراح پوستر: محمد رسول بیک