سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مؤسسه پنتون واقع در نیوجرسی به عنوان معتبرترین موسسه‌ رنگ در دنیا فعالیت می‌کند و تمام صنایع از جمله صنعت فشن، اطلاعات و کدهای رنگی را که برای تولید محصولات خود نیاز دارند از این مؤسسه دریافت می‌کنند. 

این شرکت که از سال ۲۰۰۰ به بعد، هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان رنگ سال معرفی می‌کند، این بار و برای سال ۲۰۲۱، رنگ‌های زرد گرم و خاکستری را به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است که در ادامه می‌تواند به عنوان یک شاخص رنگی برای تمامی طراحان مد و لباس در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد.

در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به ویژگی‌های دو رنگ سال آینده:

رنگ سال 2021 به انتخاب پنتون از دو رنگ مستقل زرد و خاکستری کامل تشکیل شده و گویای آن است که چگونه عناصر مختلف برای حمایت از یکدیگر در کنار هم قرار می‌گیرند.

کارشناسان کمپانی پنتون، رنگ زرد را به خاطر دارا بودن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند.

رنگ خاکستری کامل هم نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است که پایه محکمی ایجاد می کند. این رنگ احساس خونسردی، مقاومت و استواری را به ما تلقین می کند.

پنتون با انتخاب زرد و خاکستری در کنار یکدیگر، پیام خوشبختی با تکیه بر پشتکار و تلاش به جهانیان صادر کرده است.

به گفته برخی کارشناسان، ترکیب این دو رنگ الهام بخش است و روزنه امید را در ما شکوفا می کند تا در شرایطی که بیماری کرونا در دنیا جولان می دهد و با وجود همه آشفتگی‌های سیاسی و اقتصادی، احساس کنیم همه چیز بهتر خواهد شد، حسی که برای روح انسان حیاتی است.