به گزارش هنرآنلاین، اولین نشست اعضای اجرایی دبیرخانه با حضور استاد میری و هیئت همراه در زنجان برگزار شد.

استاد صادق میری با قبول داوری آثار ارسالی به دبیرخانه در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه همراه با کارگاه تخصصی عکاسی طبیعت، چگونگی برگزاری نمایشگاه منتخبین جشنواره و تور عکاسی طبیعت پیشنهاداتی ارائه داد تا هماهنگی لازم در این خصوص با اعضای اجرایی جشنواره و منتخبین و برگزیدگان جشنواره در زمان خاص خود انجام پذیرد.

نتایج داوری بعد از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد که بلافاصله بعد از اعلام نتایج زمان مراسم اختتامیه نیز مشخص و اطلاع رسانی می‌شود. آثار رسیده به دبیرخانه از27 استان، به مجموع 3000 عکس از 208 عکاس بوده است.

صادق میری متولد 1333 تهران می‌باشد با توجه به فضای هنری در خاندان میری و فعالیت در تولید فرش‌های هنری و اصیل این خاندان و وجود روحیه هنری در فضای زندگی، استاد صادق میری از دوران کودکی مجذوب هنرهای اصیل گردید، با گرایش به هنر عکاسی، در سن 17 سالگی با استاد نیکول فریدونی آشنا گردید. گرایش به نوع عکاسی نیکول، رفته رفته او را به سوی عکاسی با مضامین مستند و بومی کشاند تا با ابزار دوربین و علاقه ای که به هنرهای ایرانی مخصوصا هنر فرش داشت به سراغ این موضوعات رفت و امروز از هنر اصیل فرش بافی، طبیعت و آئین های بومی مردمان آذربایجان، کردستان، فارس، همدان و جمعی از عشایر دارای کامل‌ترین مجموعه عکس منحصربه‌فرد می‌باشد.

استاد میری در سال 1356 ایران را به مقصد سوئد جهت تحصیل ترک کرد و پس از تحصیل در مدرسه عکاسی استکهلم، از آنجا فارغ‌التحصیل شد. وی بعد از 18 سال زندگی و کسب تجربه هنری به ایران بازگشت.

انتهای پیام