سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه بوسکو سودی (Bosco Sodi) در فضای باز بروکلین با عنوان "اجسام کامل" (Perfect Bodies) در حال برگزاری است. سودی در این نمایشگاه از عناصر طبیعی با تکنیک‌های سنتی و معاصر بهره برده است.

این اینستالیشن شامل 24 گوی ‌بزرگ، کوچک و مکعب‌های سفالی با وزن 1000 پوند در استودیویی در مکزیک خلق شده‌اند. این آثار سفری طولانی را از طریق مرز مکزیک و امریکا طی کرده‌اند.

سودی در مورد این نمایشگاه گفته است: "برای ساخت این آثار از خاک رس  شهری که به‌خاطر ساخت کاشی و سرامیک معروف است استفاده می‌کنم و پس از سوزاندن با مواد خام، پوست نارگیل و دانه‌های جاکارلند، اشکال و کیفیت‎های متفاوتی به خود می‌گیرند. از انواع مختلف سوخت یا هرچیزی که قابل اشتعال باشد استفاده می‌کنم تا بافت‌ها و رنگ‌های مختلفی داشته باشم. این به نوعی نقاشی تبدیل می‌شود، نقاشی که به هیچ عنوان قابل کنترل نیست."

او افزوده: "بعضی از گوی‌ها با نوعی درخشش خاص علامت‌گذاری شده‌اند، اما بقیه زبر، ترک‌دار، بعضی با لعاب و برخی با تغییرات متفاوتی شکل می‌گیرند. من همه حوادثی را که در جریان شکل‌گیری آثار رخ می‌دهد می‌پذیرم چون این بخشی از یک فرآیند است."

بوسکو سودی2

آثار سودی از جهان‌بینی و فلسفه زیباشناسی ژاپنی وابی-سابی (Wabi-Sabi) الهام گرفته شده است. او قادر است روش‌های ساختاری متفاوتی را مختص هر منطقه براساس عوامل جوی و جغرافیایی آن خلق کند. فرم و بافت هر کار نتیجه مستقیم رسوب، گرما و رطوبتی است که در معرض آن بوده است. 

آثار این هنرمند در مجموعه‌های خصوصی و عمومی مانند موزه ویترا سوییس، مجموعه بانک دویچه‌ نیویورک، بنیاد هنر معاصر ژاپن، مرکز هنری واکر، موزه‌های هنری هاروارد و... نگهداری می‌شود. او بنیانگذار مرکز هنری "کاساوابی" در مکزیک است که به ترویج و تشویق تبادل ایده میان هنرمندان کشورها در رشته‌های مختلف اختصاص دارد.

نمایشگاه این هنرمند تا 20 دسامبر  (30 آذر) در بروکلین برپاست. کیوریتور این نمایشگاه را داکین هارت (Dakin Hart) به عهده داشته است.