به گزارش هنرآنلاین،اسماعیل آجاکه با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی از استان آذربایجان شرقی است، افزود: 192 اثر در بخش تک نوازی و 66 اثر در بخش گروه نوازی است.

وی افزود: هم اکنون آثار توسط پنج داور برای ارزیابی در دست بررسی و انتخاب هستند.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره موسیقی زاگرس نشینان ایران گفت: این جشنواره از پنجم تا هفتم شهریورماه در شهرستان بروجن برگزار می شود و بعد ازجشنواره موسیقی فجر دومین جشنواره معتبر ایران است که به مدت سه روز در بروجن برپا می شود.

آجاکه افزود: در پنجمین دوره ی برگزاری این جشنواره 280 اثر تک نوازی و 75 اثر گروه نوازی شرکت داشتند که 52 اثر در هر دو گروه پذیرفته شدند.

وی افزود: هنرمندان رشته موسیقی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی گفت: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://chb.farhang.gov.ir مراجعه یا با تلفن 03824249293 تماس حاصل کنند.

آجاکه افزود: این جشنواره با هدف بازشناخت گنجینه‌های بازمانده هنر موسیقی نواحی زاگرس که دارای فرهنگ و مواریث مشترک هستند و برای حمایت و قدرشناسی تلاش‌های موثر هنرمندان این رشته برگزار می ‌شود.

شهرستان بروجن در 62کیلومتری مرکز چهارمحال وبختیاری واقع شده است.

انتهای پیام