به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته‌اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی "تمرین‌های نقاشی من" در صدد است موضوعات ذهنی آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند ، چرا که نقاش فارغ از نیازهای مادی می‌اندیشد و سعی می‌کند بر ذهن و احساس مخاطب تأثیر بگذارد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی "تمرین‌های نقاشی من" آثار بانوی هنرمند نیشابوری "صبا رأفت" است که در آن 20 اثر نقاشی در ابعاد 50*40 تا 70*100 سانتیمتر برپا شده است.

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن است وبا سبک‌های رئالیسم و انتزاعی است و موضوعات آن طبیعت و طبیعت بی جان می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد : این دومین نمایشگاه انفرادی صبا رأفت است که دارای 15 سال سابقه هنری نقاشی دارد و دانش آموخته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران می‌باشد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

انتهای پیام