به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری شهرستان قلعه‌گنج که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرماندار شهرستان قلعه‌گنج و جمعی از مسوولان انجام شد، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری قلعه‌گنج جزو طرح‌‌های نیمه‌تمام بوده است که بنا داریم این مجتمع تا پایان سال جاری به هنرمندان شهرستان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه اعتبار، بخش اداری این مجتمع در استان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌شود، تصریح کرد: طی بازدیدی که از مجتمع فرهنگی و هنری قلعه‌گنج داشتیم قرار شد طی ۲ ماه آینده بخش اداری مجتمع راه‌اندازی شود.

 اسحاقی افزود: عملیات اجرایی این مجتمع از سال ۸۹ آغاز شد و در سال‌های گذشته به علت کمبود اعتبارات در لیست طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی شهرستان قلعه‌گنج قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه ساختمان این مجتمع در مرحله نازک‌کاری و گچ‌کاری قرار دارد، اظهارداشت: این مجتمع با زیربنای ۲ هزارمتر در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در حال احداث است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: بخشی از اعتبار مورد نیاز مجتمع نیز با مشارکت بنیاد مستضعفان یا بنیاد علوی تامین می‌شود.

وی در خصوص خرید تجهیزات ادارای این مجتمع با بیان اینکه فراخوان خرید تجهیزات ادارای انجام خواهد شد، گفت: ساختمان مجتمع تکمیل شود، تجهیز آن نیز آغاز خواهد شد.