به گزارش هنرآنلاین، فیلم "بی‌صدا حلزون" به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که به معضلات جامعه ناشنوایان پرداخته است، در اولین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره موسترا سائوپائولو، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

پس از نمایش فیلم در این جشنواره، شرکت اتریشی MED-EL که تولیدکننده پروتزهای حلزون گوش و پیشتاز در زمینه رفع معضلات جامعه ناشنوایان است، به‌عنوان حامی به این پروژه پیوست تا از جامعه ناشنوایان حمایت کند.

"بی‌صدا حلزون" که نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نامزدی بهترین کارگردان فیلم اول را برای بهرنگ دزفولی‌زاده به ارمغان آورد، با سرمایه‌گذاری بیژن بافکار و شرکت آلتون شنوا که یکی از شرکت‌های شنوایی‌شناسی در ایران است تولید شده و هدایت فیلم پخش داخلی فیلم و موسسه هنر بدون مرز پخش بین‌المللی آن را عهده‌دار هستند.

"بی‌صدا حلزون" داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور بازیگران "بی‌صدا حلزون" هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، تدوین سپیده عبدالوهاب، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صداگذار: حسین ابوالصدق، مدیر تولید: مجتبی متولی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، مدیر جلوه‌های بصری: امین انتشاری. عکاس: مریم مَجد، جانشین تهیه‌کننده: سید مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، مشاور علمى پروژه: راضیه علم بیگى، مدیر تولید مجتبی متولی تهیه‌کننده: مرتضی شایسته