سرویس تجسمی هنرآنلاین: انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا در پاریس (SAFPEM) با همکاری مرکز ایونت‌های هنری میلان (MA_EC) در نمایشگاه سالانه فروش آثار هنری وپ‌آرت 2020 (WOPART) کشور سوئیس از تاریخ 27 نوامبر تا 27 دسامبر (7 آذر تا 7 دی‌ماه) شرکت می‌کند. در این نمایش که ویژه آثار هنری روی کاغذ است، دو هنرمند جوان با نام مینا بازاری و ملینا کِلاد، از ایران و سوئد، از سوی این انستیتو حضور خواهند داشت. این برای اولین بار است که هنرمندان جوان ایرانی در آرت‌فر WOPART سوئیس شرکت داده می‌شوند.

موسسه WOP تاکنون نمایشگاه‌های بسیار معتبری را به طور منظم در چند نقطه مهم جهان، از جمله در بی‌ینال ونیز ایتالیا، برپا کرده است که آثار هنرمندان بزرگی از سراسر جهان در این رویدادها به نمایش در آمده است. از جمله این هنرمندان می‌توان به بَنکسی، مارینا آبراموویچ، پابلو پیکاسو، خوان میرو، لوئیجی پریکل، شیائوشین، یایوکوساما، فرناند لژه، اندی وارهول، ایگون شیله، آلبرتو جاکومتی و... اشاره کرد.

آثار راه‌یافته از هنرمندان خاورمیانه به این رویداد هنری با مدیریت خانم یانگ ریاست کمیته انتخاب مرکز ایونت‌های میلان و سعید خاورنژاد مدیر اجرایی انستیتو  SAFPEM کیوریت شده است.

نمایش مجازی این آرت‌فر در نشانی https://www.wopart.eu/ در دسترس خواهد بود.