سرویس تجسمی هنرآنلاین: هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره تعطیلی دوهفته‌ای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تهران گفت: طبق دستور هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مشاغل سطح 2 و 3 قرار می‌گیرند و بر این اساس همه این فعالیت‌ها به مدت دوهفته تعطیل هستند.

مظفری ادامه داد: یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران که در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری بود از روز شنبه و با شروع محدودیت‌های تردد در تهران، به صورت موقت تعطیل شد تا پس از گذراندن این دو هفته بار دیگر امکان بازدید از آن برای علاقه‌مندان فراهم شود. پیش از این قرار بود که اختتامیه دوسالانه سرامیک روز 8 آذرماه برگزار شود، اما در حال انجام مذاکراتی با فرهنگسرای نیاوران هستیم تا با افزایش زمان برگزاری دوسالانه سرامیک، فرصت بیشتری برای مخاطبان این رویداد هنری فراهم شود.

او درباره فعالیت گالری‌ها نیز گفت: با توجه به مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت گالری‌های تهران نیز تعطیل شده است و در پایان این دو هفته با توجه به دستورالعمل‌های جدید، درباره نحوه ادامه فعالیت آنها تصمیم‌گیری می‌شود.