سعید امیراصلانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با بیان همکاریهای جدید خود با خواننده‌های مختلف گفت: در یک آلبوم به عنوان ترانه سرا و تنظیم کننده(نه آهنگساز) حضور دارم. خواننده این آلبوم امیر حسینی است که هم اکنون در مرحله پایانی به سر می برد. قرار است این آلبوم تا پایان فصل پاییز روانه بازار موسیقی شود.

وی افزود: در آلبوم دیگری نیز به تنظیم چندین قطعه اقدام کرده ام. خواننده این آلبوم کورش بیدمشکی است. مرحله تولید این آلبوم نیز به پایان رسیده و به زودی می رود که از بازار سر در آورد.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: در یک همکاری بسیار جالب توجه و بحث برانگیز با آهنگساز خوب کشورمان مهدی رفعتی به ساخت یک پروژه ارکسترال اقدام خواهیم کرد. این پروژه یک پروژه بزرگ ارکسترال بوده که با یک صدای منحصر به فرد از یک خواننده خوب اجرا خواهد شد. به همین منظور به دنبال یک صدای خوب هستیم و در حال حاضر مشغول رایزنی با بخش خصوصی ای هستیم که این پیشنهاد را به ما داده‌اند.

امیراصلانی درباره دیگر فعالیتهای خود گفت: در حال حاضر نیز مشغول ساخت یک فیلم مستند از یک کارخانه بزرگ ایرانی هستم که آهنگسازی و تنظیم آن را نیز خودم به عهده خواهم داشت. این فیلم نیز به زودی وارد مرحله پخش می شود.

پایان پیام/43