به گزارش هنرآنلاین، در قسمت سیزدهم سریال "خانه امن" از کاراکتر آرش آصفی رونمایی شد، بازیگری که ابتدا در فیلم "رستاخیز" و با نقش بکیر بن حر به چشم آمد و شمایل او نوید از یک بازیگر خوش آتیه می‌داد. در معدود اکران‌هایی که "رستاخیز" داشت، بازی آصفی مورد تائید منتقدان و سخت‌پسندها قرار گرفت. این فیلم اما مهر توقیف خورد و فرصت مهمی برای آصفی از دست رفت.

توقیف "رستاخیز" مسیر بازیگری آصفی را تغییر داد و در ادامه اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد، برایش رخ نداد. دو نقش فرعی در سریال "مدینه" و فیلم "امکان مینا" دستاوری برای آصفی به همراه نداشت. از این بازیگر سال 97 فیلم "مواجهه" روی پرده رفت؛ فیلمی که سال 83 بازی کرده بود. "مواجهه" ظرفیت درخشش برای آصفی نداشت. او در فیلم "گیتی همسر علیرضا" نیز بازی کرده که هنوز اکران عمومی نشده است.

8d4c13ec-0e06-4fb2-851f-6040ad12d231

آرش آصفی با این کارنامه به "خانه امن" رسیده است. او در این سریال نقشی منفی برعهده دارد و یکی از عوامل باند قاچاق و پولشویی است. این نقش به رغم کوتاه بودن، فرصتی برای درخشش دوباره آصفی فراهم کرده است. گریم و نقش متفاوت، این امکان را در اختیار او قرار داد تا یک بار دیگر توانایی‌اش را به رخ بکشد.

آیا بعد از "خانه امن" مسیر آرش آصفی تغییر خواهد کرد؟ آن چه مشخص است این که او ظرفیت موفقیت را دارد؛ اگر با دقت مضاعف گام بردارد.