به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آغاز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از سامانه فروش آنلاین کتاب با تخفیف ویژه در مازندران رونمایی شد.

برای نخستین بار در کشور با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری شهر هوشمند خلاق ونداد، نخستین نمایشگاه کتاب برخط مازندران افتتاح شد؛ در این طرح ناشران برجسته کشور و ۵۰ ناشر برتر استان مازندران کتاب‌های خود را به صورت اینترنتی عرضه می‌کنند و علاقه‌مندان نیز می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب بهره‌مند شوند.

طرح نمایشگاه برخط کتاب مازندران در صفحه انتشارات ونداد به نشانی http://vandadholding.com/ اجرا می‌شود. سامانه نمایشگاه برخط کتاب مازندران به صورت دائمی فعال خواهد بود و برنامه‌ بلندمدت آن تبدیل شدن به پایگاهی مجازی برای عرضه تولیدات فرهنگی هنرمندان و نویسندگان مازندران است.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ عنوان کتاب در این سامانه بارگذاری شده و بناست تا حدود ۴۰۰ عنوان کتاب دیگر نیز در این فروشگاه مجازی بارگذاری شود که همه کتاب‌ها با تخفیف ۲۰ درصدی به خریداران عرضه می‌شود.

طی تفاهمنامه ‌ای که با اداره پست منعقد شده است، خریدارانی که بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کنند مشمول پرداخت هزینه پست نمی‌شوند و کتاب به صورت رایگان برای آن‌ها ارسال می‌شود. همچنین هزینه پست خرید کمتر از ۱۰۰ هزار تومان کتاب نیز شامل تخفیف ویژه می‌شود. در این پایگاه امکان پرداخت وجه نیز هم به صورت آنلاین و از درگاه پرداخت بانکی و هم به صورت نقدی و هنگام تحویل بسته وجود دارد.

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار "دانایی؛ مانایی" تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.