سرویس موسیقی هنرآنلاین: اردوان انزابی‌پور خواننده و سرپرست گروه راک تندر درباره جدیدترین فعالیت‌های این گروه موسیقی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ما در حال تولید آلبوم جدیدمان هستم. شش قطعه آن تمام شده و دو قطعه دیگر نیز تا آخر سال آماده می‌شود.

او با اشاره به این که چهارمین آلبوم گروه تندر به زبان فارسی خواهد بود، درباره جزئیات آن توضیح داد: ما قبلاً دو آلبوم خارجی داشتیم و یک آلبوم فارسی و الآن این آلبوم نیز به زبان فارسی است. فضای آلبوم نسبت به کارهای قبلی بیشتر به سمت هارد راک‌ رفته است. البته برای زمان انتشار  آلبوم هنوز تصمیم نگرفته‌ایم.

انزابی‌پور ادامه داد: ضمناً فیلم اجرای آخرمان آماده شده است که قسمتی از آن را در اینستاگرام و آپارات قرار داده‌ایم ولی هنوز تصمیم نگرفته‌ایم کامل آن را در صفحات مجازی بگذاریم یا نه. یک موزیک ویدئو از آلبوم فارسی‌مان را نیز کامل کردیم و برای جشنواره موزیک ویدئو برلین فرستادیم که در 2021 برگزار می‌شود. در حال حاضر موزیک‌های ما روی پلتفرم‌های اسپاتیفای، ساند کلود و جاهای دیگر در دسترس است. علاوه بر موزیک‌ها، فیلم‌ کنسرت‌های خودمان را نیز روی یوتیوب آپلود کرده‌ایم.

این خواننده اظهار داشت: من در صفحه خودم متد آموزشی قدم‌به‌قدم گیتار را گذاشته‌ام و در حال تولید بخش دوم آن هستم. هر درس آن بین یک ربع تا 20 دقیقه است. آموزش گیتار را از ابتدایی‌ترین مرحله شروع کرده‌ام. به زبان فارسی آموزش می‌دهم و کلیپ‌ها زیرنویس انگلیسی دارد.