به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری "هنر فردا"، آرش آبسالان؛ نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی، مهمانِ ششمین ویژه‌برنامه "گفتارهای آنلاین هنر فردا" با موضوع "بیان آسان یا پیچیده" خواهد بود.

آرش آبسالان، متولد 1350، فعالیت تئاتری خود را از سن ده‌سالگی آغاز کرد و تاکنون جدای از کارگردانی در زمینه نویسندگی و بازیگری برای صحنه، رادیو، تلویزیون و سینما فعالیت‌های هنری بسیاری داشته‌ است. وی لیسانس بازیگری را از دانشکده تئاتر دانشگاه تهران و فوق‌لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت نموده و در سوابق هنری‌اش آثار درخشان و جوایز متعددی به چشم می‌خورد. در سال 1387 و به دنبال همکاری با جامعه تئاتری افغانستان، آرش آبسالان با تئاتر سولی و آرین منوشکین کارگردان نامدار فرانسوی، به همکاری پرداخت. اجرای او در نمایش دایره گچی قفقازی اثر برتولت برشت در کشورهای افغانستان، هندوستان و فرانسه با استقبال گسترده مواجه شد و مطبوعات اسپانیا این اجرا را موردستایش قرار دادند.

این ویژه‌برنامه، دوشنبه 19 آبان‌ماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام:  https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.