به گزارش هنرآنلاین، "تهی" عنوان این نمایشگاه است که یک اینستالیشن است و تا ۲۶ آبان ماه به تماشا است.

سال گذشته هیات داوران جایزه ویستا در خصوص کار کلثوم صالحی نوشته بودند: "ایده کلثوم صالحى ویژگى‌هاى درونى ساختارهاى معمارى و پوست حیوانى را در همنشینى بیانگرانه‌اى پیش رو قرار می‌دهد."

صالحی برای معرفی اثر خود نوشته است: انسان یک بایگانی است! زخمی را در نظر بگیرید که حتی وجود ندارد، چیزی برای مرهم گذاشتن و مراقبت کردن نیست اما دردی است بی پایان که گاهی خارج از حد توان تحمل می‌شود. چیزهای زیادی در انسان یا هر موجود دیگری وجود دارد که دیده نمی‌شوند، اما تاثیری چنان عمیق دارند که غیر قابل تصور است; تعریف درستی نمی‌توان از آنها ارائه داد اما می‌توان به خوبی آنها را حس کرد. در برابر اتفاقات بزرگ انسان علاقه دارد تا نشانه یا قسمتی از آنرا نزد خود نگاه دارد، مثل اینکه شئی مقدس برای پرستیدن داشته باشد یا مامنی برای پناه بردن. انسان یک بایگانی است! بایگانی نهفته‌ای از تاثیرات; با مرور زمان دلیل آنها فراموش می‌شود و در گوشه‌ای از ذهن یادبود آن باقی می‌ماند بدون آنکه چیزی را به ظاهر تغییر دهد. هر انسان یک بهشت و یک جهنم، یک گورستان و یک محل تولد درونش دارد. هم مرزی جاودان تضادها. تضادی که کسی جز او به آن آگاه نیست."

جایزه ویستا، به ایده‌های برتر هنری تعلق می‌گیرد که آبان ماه سال گذشته بنا به رای هیات داوران، به طور مشترک به کلثوم صالحی و حمید رضا آزاد رسید.

گالری ویستا به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم با الزام رعایت همه قوانین بهداشتی میزبان علاقمندان است.