به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار علی رستگار با عنوان "هوم خانه نیست" در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود. نقاشی‌های رستگار گویای مفهومی استعاره‌ای از ابژه‌ها است. او در نمایشگاه "هوم خانه نیست" مفهوم خانه را علاوه ‌‌بر دارا بودن مفاهیمی جهان‌شمول، از محلی برای سکونت و زیستن گرفته تا معانی‌ای مربوط به هویتی ایستا و مکان‌مند، ما را در فضایی دوگانه به تعلیق می‌کشاند. خانۀ او در گسترده‌ای ناپایدار واقع شده که همواره بی‌وطنی او را به ما گوشزد می‌کند. نقاشی‌های او گویای نسلی سرگردان‌اند.

رستگار با ترکیب معماری با صحنه‌هایی سورئال از جهانی هم‌زمان آشنا و غریب، شبیه به واقعیت روزمره و فرای آن، با سخره گرفتن جاذبۀ زمین در تعلیق انسان‌ها در تصویر، رویاهایی با ظاهری شیرین می‌سازد که هر آینه در انتظار ویرانی، سرنگونی و نابودی‌اند.

نمایش آثار علی رستگار جمعه 16 آبان در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود و امکان بازدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عموم وجود خواهد داشت. همچنین نمایشگاه به‌صورت آنلاین از طریق لینک زیر قابل دسترسی خواهد بود.

http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/514

مخاطبین می‌توانند به مدت 10 روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 مراجعه نمایند.