به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، پس از داوری، اسامی برندگان مسابقه "نقش قلم به شرح زیر اعلام و برندگان هر بخش مشخص شدند.

در بخش "نمایش بلند سریالی" مهدی قویدل برای نمایش "گمشده در سایه" مقام اول را کسب کرد و مهسا پولادین برای نمایش "دور از چشم صاحب خانه" به همراه بهنوش کوثری نویسنده نمایش "مهمانان فرنگی" به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش "نمایش بلند تک قسمتی" هیئت داوران هیچ اثری را شایسته مقام اول ندانست اما مقام دوم به نمایش "کافه برنو" نوشته منصوره عسگری دشت بیاض رسید و تارا استاد آقا برای نمایش "جووان" به همراه روح الله نوری نویسنده نمایش "گرگ ها" به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش "بخش نمایش کوتاه" نیز برنده اول نداشت و جایزه مقام دوم به زهرا شیخیان نویسنده نمایش "لعنت به کرونا" رسید. همچنین حمیده صمدی نویسنده نمایش "استیصال" و آیدین آقازاده نویسنده نمایش "انقراض" به عنوان مقام سوم "بخش نمایش کوتاه" برگزیده شدند.

در پایان در"بخش ویژه شعار سال" پرستو عرفانی نویسنده نمایش "به برکت نام تو" به عنوان برنده اول و تنها مقام این بخش انتخاب شد.