به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت ضمن اعلام خبر پخش آنلاین ویژه‌برنامه نمایشی "رسول مهربانی" از اپلیکیشن روبیکا، افزود: این ویژه‌ برنامه فردا، سه‌شنبه یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفرصادق‌ (ع) که به عنوان روز "اخلاق و مهرورزی" نیز نامگذاری شده است از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب در محوطه مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود.

بصیرت در خصوص جزئیات این رویداد که به همت انجمن هنرهای نمایشی ایران و با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و روبیکا برگزار خواهد شد تصریح کرد: این ویژه ‌برنامه در قالب نمایش‌های ایرانی، نقالی و پرده‌خوانی میزبان مخاطبان آنلاین و حضوری خواهد بود و طی آن داستان‌هایی از تولد و امانت‌داری حضرت، ازدواج با حضرت خدیجه ‌(س)، انتخاب به رسالت حضرت و علنی شدن دعوت ایشان، اتفاقات پیرامون شعب ابی‌طالب، معراج، حجه‌الاوداع، داستان بیماری حضرت و... برای مخاطبان روایت می‌شود.  

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران توضیح داد: این رویداد به سنت هرساله در بسیاری از استان‌ها و شهرهای ایران اجرا می‌شود و در ویژه ‌برنامه "رسول مهربانی" گروه‌های مختلفی از تهران و دیگر شهرها از جمله مرشد ابوالفضل ورمزیار، مرشد محمدجواد خرمی، ناصر کریمی‌نیک، مجید رحمتی و... به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حضور علاقه‌مندان در ویژه ‌برنامه "رسول مهربانی" با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تحت شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا صورت خواهد گرفت و همچنین مخاطبان می‌توانند این رویداد را به صورت آنلاین از اپلیکیشن روبیکا تماشا کنند.