به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر سی ‌و نهمین جشنواره‌ تئاتر فجر طی حکمی سامان خلیلیان را به عنوان مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی این رویداد معرفی کرد.

در متن حکم مسافرآستانه خطاب به خلیلیان چنین آمده است:

"نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی  در حوزه نمایش خیابانی شما را به عنوان مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی سی‌ونهمین جشنواره‌ تئاتر فجر منصوب می‌نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت  و توفیقات الهی در انجام امور محوله موفق باشید."

سامان خلیلیان کارگردان، نویسنده، بازیگر و طراح صحنه تئاتر دارای مدرک دکترای جغرافیای سیاسی از دانشگاه خوارزمی و مدرک درجه دو هنری با عنوان هنرهای نمایشی از شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کارگردانی ۱۳ تئاتر صحنه‌ای و بیش از ۳۰ تئاتر خیابانی و محیطی بخشی از فعالیت‌های اوست. 

مدیریت کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی، دبیری و مدیریت چندین جشنواره سراسری و بین‌المللی تئاتر، داوری در جشنواره‌های تئاتر فجر، دانشگاهی، مریوان، فتح خرمشهر، شهروند لاهیجان، استانی، شرهانی و... نیز قسمتی از عملکرد او در حوزه مدیریت اجرایی‌ست.

سی ‌و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.