سرویس تجسمی هنرآنلاین: چند اثر از هنرمند مجسمه‌ساز، فرزانه عبدلی در گالری ویدمیرن در هلند به نمایش درآمده است. این آثار از مجموعه "مفصل‌ها" هستند که پیش از این در گالری اعتماد به نمایش گذاشته شده بود. عبدلی در این مجموعه به مفاصل بدن توجه دارد، اما این اتصالات را از متن اصلی آنها یعنی بدن خارج کرده است تا عملکرد و جایگاه جدیدی به آنها بدهد.

فرزانه عبدلی سابقه شرکت در دوسالانه پنجم مجسمه‌سازی، دوسالانه اول تا سوم مجسمه‌های شهری و نمایشگاه‌های گروهی متعدد را دارد. همچنین او برگزیده اولین جشنواره ساعت‌های آفتابی، برگزیده پنجم در سومین دوسالانه مجسمه‌های شهری و برگزیده اول در کارگاه مجسمه‌سازی با سنگ گالری آریا است. عبدلی در زمینه طراحی و ساخت مجسمه‌های شهری فعالیت‌های متعددی داشته و آثاری از او در اتوبان ستاری تهران، میدان کوثر مشهد، زیر پل سیدخندان، اتوبان آزادگان و... نصب شده است.

گالری Wijdemeren به ارائه مجموعه‌ای از آثار هنری و عتیقه‌جات می‌پردازد و در این راستا نمایشگاه‌های استادان قرن ۱۹ و ۲۰ را در کنار نقاشی‌های معاصر و بسیاری از هنرهای دیگر برگزار می‌کند. این گالری به‌طور منظم نمایشگاه‌های موضوعی را ترتیب می‌دهد و برای این کار معمولا آثاری را از مجموعه‌های خصوصی دریافت می‌کند که اغلب قطعات منحصربه‌فردی هستند که قبلاً در بازار حضور نداشته‌اند. درعین‌حال نمایش آثار هنرمندان معاصر در کنار آثار ارزشمند قدیمی، ارتباط جالبی میان آنها به وجود می‌آورد.

مجسمه‌های مجموعه "مفصل‌ها" تا ۹ نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۸ آبان) در گالری ویدمیرن هلند به نمایش درمی‌آید.