به گزارش هنرآنلاین، مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران، روز چهارشنبه 7 آبان 1399 در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. در این جلسه 23 عضو شامل مدیران تماشاخانه‌های خصوصی و اعضای هیئت ‌رئیسه مجمع‌ها حضور داشتند.  

در مجمع عمومی فوق‌العاده که هیئت ‌رئیسه آن را مهدی کوهیان، مصطفی کوشکی و سعید دولتی تشکیل می‌دادند، تغییرات برخی از مفاد اساسنامه به تصویب رسید. در مجمع عمومی عادی نیز که هیئت ‌رئیسه آن را علاوه بر سه نفر قبلی، خیام وقار کاشانی و کسری شاهینی به عنوان ناظر تشکیل می‌دادند، هیئت ‌مدیره به ارایه گزارشی از فعالیت‌های چهار سال اخیر انجمن صنفی و عملکرد مالی آن پرداخت و این عملکرد توسط اکثریت حاضر در مجمع تایید شد. در ادامه انتخابات برای دوره آتی صورت گرفت و در نتیجه آن، قطب‌الدین صادقی، هادی حجازی‌فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آراء حاضران در جلسه، به مدت 3 سال به‌عنوان اعضای دومین هیئت ‌مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شدند و حسین جزایری به مدت 1 سال به‌عنوان بازرس انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران انتخاب شد. 

در این جلسه همچنین اسکندری نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فخر موسوی، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی حضور داشتند.

طی روزهای آتی و تا یک هفته پس از برگزاری مجمع، جلسه هیئت ‌مدیره برگزار و سِمَت اعضای هیئت مدیره در آن جلسه تعیین خواهد شد.

این جلسه با همکاری پرسنل مجموعه تئاتر شهر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده است، برگزار شد.