به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نمایشگاه عکس "طواف درخت" عصر روز دوشنبه 5 آبان ماه در محل نگارخانه ایران گشایش یافت.

در این نمایشگاه بیست اثر از عکس‌های دل نوشته‌های مردم بر تنه درختان که طی ۱۵ سال توسط محمدرضا کیوانفر در شهرهای مختلف ایران و چند شهر جهان عکاسی شده به نمایش در آمده است.

این آثار پیش از این در بزرگداشت عباس کیارستمی در خانه هنرمندان ایران نیز به نمایش در آمده که مورد استقبال مردم و هنرمندان قرار گرفت.

در این مراسم از سایت باشگاه عکس موج‌نو نیز رونمایی شد و با اهدا کارت افتخاری عضویت دکتر داوود عامری از چهره‌های شاخص عکاسی استان گلستان به عنوان اولین عضو رسمی باشگاه عکس موج نو فعالیت‌های این باشگاه رسما آغاز شد.

این نمایشگاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا 9 آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه ایران واقع در گرگان، خیابان ولی عصر ، خیابان عدالت، عدالت ۵۶/۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 یادآوری می‌شود باشگاه عکس موج نو با هدف ساماندهی و هدایت هنرمندان عکاس عضو آموزشگاه سینمایی موج نو تلاش دارد در عرصه بین‌المللی و ملی، پتانسیل‌های عکاسی استان را هرچه بیشتر معرفی کند.