سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود تکاور کارگردان سینما و تلویزیون این روزها چند تله‌فیلم برای پخش از تلویزیون دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این آثار گفت: تله‌فیلم "انتخاب ویژه" یک فیلم پلیسی است که به‌تازگی و به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه سه سیما پخش شد. فیلم درباره یگان ویژه و مسائل و مشکلات این حرفه است. تله‌فیلم "کلاه سبزها" را نیز در نوبت پخش دارم که هفتم آذرماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم نیز به عملکرد یگان ویژه و فعالیت‌های آنان می‌پردازد. همچنین این روزها در مرحله پیش‌تولید فیلم "آتش در نیستان" هستم. در اهواز در حال بازدید لوکیشن هستیم و هشتم آبان ماه آن را کلید خواهیم زد.

تکاور در ادامه به‌سختی کار در شرایط موجود اشاره کرد و افزود: سعی می‌کنیم در این شرایط تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و با درایت پیش برویم که مشکلی برای هیچ‌یک از اعضا به وجود نیاید. درواقع به‌نوعی فعالیت نمی‌کنیم که کسی درگیر شود. در این شرایط کار کند‌تر پیش می‌رود که این تنها به دلیل شیوع کرونا نیست، بلکه مشکلات اقتصادی نیز بر تولیدات سایه انداخته و کار را سخت کرده است. فشار اقتصادی بیش از گذشته شده است. به‌طور مثال اگر من می‌توانستم با 10 میلیون تومان اتفاقی را رقم بزنم الان با صد میلیون هم نمی‌شود و تنها عشق است که ما را سرپا نگه داشته است.

این کارگردان درباره ساخت اثر سینمایی‌اش نیز بیان کرد: فیلمنامه آماده‌ای دارم که در ژانر اجتماعی است و قصد دارم آن را بسازم. یک اکشن واقعی است که با زیر 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نمی‌شود آن را تولید کرد. اگر غیر از این باشد یک شبه اکشن می‌شود. بودجه‌ای که با این شرایط وجود داشته باشد، نداریم چون بحث بازگشت سرمایه را نیز باید در نظر گرفت. بنابراین فعلاً دست نگه داشته‌ام تا شرایط فراهم شود و بعد بتوانم دست به ساخت یک اکشن خوب بزنم.