به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نشر پتریکور،  فستیوال فلوت از هجدهم تا بیست و پنجم اکتبر در نیوجرسی در آمریکا جریان دارد و قرار است قطعاتی از پروژه "امواج نوی ایران" در این کنسرت مجازی اجرا شود.

کلاریز کشاورز نوازنده فلوت که تک‌نوازی در پروژه "امواج نوی ایران" را بر عهده دارد، با اعلام این خبر گفت: قطعاتی از فرناز مدرسی‌فر، ارسلان عابدیان و سینا فلاح‌زاده که همگی تعدادی از آهنگسازان حاضر در "پروژه امواج نوی ایران" هستند، در فستیوال فلوت نیوجرسی اجرا خواهد شد.

انجمن فلوت نیوجرسی امریکا، سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و با هدف اعتلای نوازندگی و آموزش فلوت، فعالیت‌های گسترده‌ای نظیر برگزاری فستیوال‌ها و همکاری با آهنگسازان و نوازندگان برجسته فلوت را در دستور کار خود قرار داده است.

"امواج نوی ایران؛ آنتولوژی موسیقی نو برای فلوت" پروژه‌ای است که از سال ۲۰۱۷ با مدیریت هنری امین شریفی و نوازندگی کلاریز کشاورز آغاز به کار کرد و سفارش آثار به آهنگسازان ایرانی، اجرا، ضبط و انتشار بیش از پنجاه اثر برای ساز فلوت ازجمله اتفاقاتی است که تا امروز در این پروژه رخ داده است.

تا امروز اجراهای متعددی از قطعات این آنتولوژی در ایران و امریکا به روی صحنه رفته و آلبوم اول این پروژه که 25 اثر از 25 آهنگساز ایرانی را در برمی‌گیرد، به‌زودی از سوی نشر موسیقی پتریکور در داخل و خارج از ایران منتشر خواهد شد.