به گزارش هنرآنلاین، گالری فرمانفرما از 2 لغایت 16 آبان ماه سال 1399 نمایشگاهِ گروهی چیدمان "روایت و راوی" را در دو طبقه گالری به نمایش درمی‌آورد.

در این نمایشگاه آثاری از فائزه هاشمی، ابوالفضل عرب بیگی، حمید صادق زاده، حسن رعیت مقدم، سید فرید مصطفی نژاد و عباس اکبری برای بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: "روایت و راوی واژگانی هستند که اغلب در حوزه تئاتر، سینما و ادبیات شنیده می‌شوند. تعمیم این واژگان به حوزه هنرهای تجسمی به ویژه چیدمان‌های هنری معاصر ترفندی است جهت استفاده از ویژگی‌های مؤثر ساختار روایت گونه در تعامل با مخاطب. اما استفاده‌ از این ویژگی نیازمند این است که هنرمند در مقام راوی به خوانش داستان گونه موضوع بپردازد. در چنین صورتی موضوع  از زمینه تاریخی خود به سخن درمی‌آید و در صورت روایت مناسب از آن امکان استمرار حیات را در ذهن مخاطب میابد.  رسیدن به چنین نتیجه‌ای هدف این نمایشگاه و هنرمندان آن بوده است".

گالری فرمانفرما همه‌روزه به‌غیر از دوشنبه‌ها، از ساعت 11 تا 19 و روزهای جمعه از ساعت 16 تا 19 به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲، میزبان هنرمندان و هنر دوستان است.