سرویس مد و لباس هنرآنلاین: همچنان که شاهد تداوم شیوع کرونا در سراسر جهان هستیم، می‌توان با برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت، برگزاری بسیاری از رویدادهای عرصه‌های مد و لباس برای سال آینده و به شکل مجازی و آنلاین را از هم‌اکنون آغاز کرد.

چه‌بسا یکی از مهم‌ترین و بارزترین تفاوت‌ها میان رویدادهای ایرانی و خارجی در حوزه مد و لباس به جریان برنامه‌ریزی‌های بلندمدت در شرایط پیش از کرونا و وضعیت موجود بازمی‌گردد.

به‌طور مثال، برنامه‌ریزی برای هفته مد لندن در بهار 2021 از هم‌اکنون آغازشده و در 17 سپتامبر با رویداد زنده Burberry بدون تماشاگر در حومه شهر آغاز می‌شود و در 22 سپتامبر با فیلمی به کارگردانی ریچارد کوین پایان می‌یابد.

دراین‌بین، بیش از 80 نفر از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین طراحان مد بریتانیا، مجموعه‌هایی در قالب‌های مختلف و با تلفیق نمایش مجازی و واقعی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

لندن نخستین پایتخت مد در جهان خواهد بود که به دو شکل حضوری و مجازی، هفته مد بهار 2021 را تجربه می‌کند. در جریان یک برنامه‌ریزی و با تعیین چشم‌اندازها برای سال آینده میلادی، از هم‌اکنون اکثر قریب به‌اتفاق مارک‌های شرکت‌کننده در حال برنامه‌ریزی روی فیلم‌ها و اجرای کت‌واک به‌صورت دیجیتال هستند و محتوای رسانه‌ای خود را برای نمایش مجموعه‌های جدید آماده می‌کنند.