سرویس سینمایی هنرآنلاین: رحیم طوفان کارگردان سینما خود را آماده می‌کند تا به‌زودی وارد پیش‌تولید سریالی برای شبکه نمایش خانگی شود که مرتضی شایسته تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این سریال توضیح داد: طرح سریال "پدرخوانده" که فعلاً به شکل موقت این عنوان را برایش انتخاب کرده‌ایم، از من است و لیلا نیکزاد و حمید برزگر فیلمنامه را می‌نویسند. این سریال چند قصه موازی و درهم‌تنیده با محوریت دو کاراکتر داوود کامارو و ماهرو را روایت می‌کند که از دوران کودکی تا سنین جوانی با آن‌ها همراه هستیم. پدرخوانده داستانی پر تعلیق، جذاب و مهیج دارد، که در دو فصل 18 قسمتی و درمجموع 36 قسمت تولید می‌شود.

کارگردان "سه سپیده" گفت: پیش‌تولید رسمی این سریال با سرمایه‌گذاری مصطفی صالحی حدوداً تا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد و در نظر دارم از جوان‌های پرانرژی و چهره‌های جدید و توانمند ایرانی استفاده کنم.

او همچنین درباره استفاده از بازیگران کشور ترکیه نیز بیان کرد: در نظر داریم در این سریال از بازیگران ترکیه‌ای که تاکنون با فیلم‌های ایرانی همکاری نداشته‌اند بهره بگیریم. در اصل این شخصیت‌ها به‌نوعی سوپراستارهای کشور ترکیه هستند و به‌یقین 70 درصد ایرانی‌ها با این عزیزان هنرمند در گذشته خاطره دارند.

طوفان در پاسخ به این سؤال که این همکاری‌ها تا چه اندازه می‌تواند برسرنوشت سینما و تلویزیون ما اثرگذار باشد، اظهار کرد: قطعاً همکاری هنری فرامرزی از چند جهت خوب است، اول اینکه تبادل تجارب هنری بین هنرمندان را رقم می‌زند و دیگری بحث صادرات فرهنگ و رسوم و سنن یک کشور است. هنر مرز نمی‌شناسد. زبان هنر، ناطق‌ترین و برنده‌ترین ابزاری است که پیش‌تر، کشورهای دیگر از آن به نحو احسن بهره جسته‌اند و ما نیز می‌توانیم از آن بهره ببریم.