سرویس سینمایی هنرآنلاین: حامد توسلی مجری و کارشناس برنامه‌های آشپزی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: به‌تازگی بازی در یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را آغاز کرده‌ام و قرارداد حضور در یک فیلم سینمایی را نیز  بسته‌ام. دو کار جدی که بسیار دوستشان دارم و خود نقش‌ها برایم چالش‌برانگیز هستند.

او در ادامه درباره حضورش در تلویزیون بیان کرد: آخرین برنامه‌ای که برای تلویزیون تولید خواهم کرد "گردشگری با حامد" نام دارد که 60 قسمت است و  احتمالاً از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. برنامه "صبح بخیر ایران" را هم به شکل روزانه دارم. اما دیگر قصد همکاری با تلویزیون ندارم و پس از اتمام این آثار از این رسانه جدا خواهم شد.

توسلی دلایل جدایی خود از رسانه ملی را این‌طور توضیح داد: متأسفانه از یک سو تهیه‌کنندگان اغلب وعده‌هایی می‌دهند که عملی نمی‌شود و از سوی دیگر بی‌کیفیت بودن محصولاتی که در برنامه‌ها تبلیغ می‌شوند باعث شد تا از ادامه حضور در تلویزیون منصرف شوم. با این که بستر برایم فراهم است و می‌توانم کارهای خوبی انجام دهم، اما وعده‌ها دروغین شده‌اند و دیگر نمی‌توان در این فضا کار کرد. این وعده‌ها صرفاً مالی نیستند و اغلب تهیه‌کنندگان به لحاظ کاری شما را در شرایطی قرار می‌دهند که حرفه‌ای نیست. من در طی این سال‌ها تلاش کردم برنامه‌های گردشگری را از حالت کلیشه خارج کنم و همواره با ایده‌های جدید به سر برنامه بروم، اما دیگر از این وضعیت خسته شده‌ام و دلم نمی‌خواهد به دام تکرار بیفتم. بنابراین ترجیح می‌دهم در زمان مناسب خداحافظی کنم و فضاهای جدید را تجربه کنم.