سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم اتریشی "HADES" به کارگردانی آندره‌آس کاپریوا یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال 2021 خواهد بود و انوشیروان محسنی به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم در کنار بازیگرانی چون توبیاس مورتی، والری فلورین هوبر، رولند دورینگر و کاترینا بوهم ایفای نقش می‌کند.

توبیاس مورتی برای مردم ایران  با بازی در نقش ریچارد موزر در سریال "بازرس و رکس" که در دهه هشتاد از شبکه سه سیما  پخش شد شناخته شده است.

 هورست گونتر فیدلربه همراه کاپریوا نویسندگی "HADES" را بر عهده دارند و تهیه کنندگی مشترک آن با "MR" بزرگترین شرکت فیلمسازی در اتریش و  "ORF" صدا و سیمای این کشور است.

این فیلم موضوعی کمدی عاشقانه دارد و قرار است برای تولید آن پنج میلیون یورو هزینه شود. "HADES"  در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می‌کند و از  4 آوریل 2021 وارد مرحله تولید می‌شود.

انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی که به خاطر ایفای نقش در فیلم "تاک تیک" مورد تحسین رسانه‌های اروپا قرار گرفت، در سال 2017 به خاطر ایفای نقش کمدی در فیلم "Mis.Tic" جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره دیاگوناله (Austria international film ۲۰۱۷) دریافت کرد.