سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمد احمدی تهیه‌کننده و کارگردان سینما که آثاری چون "شاعر زباله‌ها" و "اسکی‌باز" را در کارنامه دارد، این روزها خود را برای آغاز تازه‌ترین پروژه‌اش آماده می‌کند.

او درباره این اثر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قصد داشتم پیش‌تولید فیلم "در تپش شب" را آغاز کنم که با توجه به تشدید ویروس کرونا فعلاً امکان‌پذیر نیست. از همین رو منتظر هستیم تا شرایط کمی بهتر شود و بتوانیم این کار را انجام دهیم. ما فیلم می‌سازیم برای مردم، اما دوست نداریم موجب بیماری عوامل خودمان و مردم دیگر شویم، بنابراین آرام‌تر پیش می‌رویم تا همه چیز مهیا شود و پیش‌تولید را شروع کنیم.

احمدی در ادامه درباره ژانر این فیلم که اجتماعی- ورزشی است، بیان کرد: فیلم نرمال و بدون هیجان ساختن را دوست ندارم، همواره در آثارم نیز به دنبال ریسک کردن و یک کار جدید ساختن بودم که تاکنون تجربه نشده باشد و خوب دیده شود. این فیلم نیز به همین شکل است و فیلمی است که تاکنون تجربه نشده و یا اگر هم باشد بسیار اندک است. برای این فیلم بسیار تحقیقات داشتم و تلاش کردم تا بتوانم اثری درخور و تماشاگرپسند ارائه کنم.

کارگردان "حقیقت گمشده" درباره ورزشی که انتخاب کرده است، نیز توضیح داد: ورزش بوکس، ورزشی مهیج است که جای کار بسیاری دارد و در دنیا نیز بیشترین فیلم‌های ورزشی در این زمینه تولید شده‌اند، اما در داخل ایران این اتفاق نیفتاده و همان‌طور که گفتم اگر هم بوده بسیار کم و انگشت‌شمار است. بنابراین با تدابیری که در نظر گرفتیم تلاش می‌کنیم یک فیلم مهیج و مخاطب‌پسند را تولید کنیم. امیدوارم که مورد توجه مخاطب نیز واقع شود.